سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باز هم توهین به مردم

ارسال شده توسط مهدی آزاد در 88/10/20 12:14 عصر

 

باز هم توهین

 


رسانه های غربی به تهدید افتاده اند !

ارسال شده توسط مهدی آزاد در 88/10/18 1:29 عصر

خیلی ها منتظر بودند ببینند رسانه های غربی بعد از تظاهرات نهم دی آن هم در تنها شهری که موسوی آرای بیشتری کسب کرده بود یعنی تهران بعد از این که هر فرومایگی و رزالت و دروغگویی که در توانشان بود در ماه های بعد از انتخابات به کار گرفتند بدون توجه به این که اصولا در عصر اطلاعات دیگر این کارها نمی تواند مثل گذشته ها تاثیر چندانی داشته باشد چه عکس العملی نشان می دهند. خوب در درجه اول تا حد امکان کوشیدند که این تظاهرات را نادیده بگیرند و سانسور کنند و طبیعتا تعداد شرکت کنندگان را بسیار کمتر بگویند و البته مزخرفات خنده داری مثل این که برای ساندیس آمده بودند یا به زور آمده بودند و این حرف های مضحک.

اما اخیرا یکی از رسانه های انگلستان در گزارشی با نادیده گرفتن کامل تظاهرات 9 دی تصاویر اعتراضات خرداد که متعلق به 7 ماه پیش است را به تصویر کشیده و می گوید مردم در یک تظاهرات میلیونی برای اعتراض به خیابان ریختند و سپس با کروبی مصاحبه می کند و در پایان این مصاحبه گوینده از زبان خودش (نه از زبان کروبی یا معترضان) می گوید معترضان رادیکال تر شده اند و عکس امام را آتش زده اند و اگر کروبی و موسوی را دستگیر کنند از این هم بدتر خواهند کرد! حالا باید حسابش کرد این استعمار پیر و فرسوده در اثر مقاومت های این ققنوس که بزرگترین قدرتش در فناناپذیریش بوده چقدر به استیصال و درماندگی  رسیده باشد که از زبان خودش مردم را به آشوبگری و توحش بیشتر آشوبگران در صورت دستگیری نوکرانش تهدید می کند. با اون همه عظمت به چه روزی افتادند! حیف از آن ملت های تمدن ساز و بنیاگذار صنعت و مهندسی و پیشرفت های مختلف علمی که یک مشت سیاستمدار بی شعور و ناآگاهشان دارند نابودشان می کنند.

 


جمله ای از امام

ارسال شده توسط مهدی آزاد در 88/10/15 10:4 عصر

مملکت اسلامی باید همه چیزش اسلامی باشد - حضرت امام (ره)


بچه ها بیایید با هم در راهپیمایی شرکت کنیم

ارسال شده توسط مهدی آزاد در 88/10/9 7:45 صبح

من پیشنهاد می کنم همه با هم در این راهپیمایی شرکت کنیم. این چیزی نیست که فقط مخصوص بچه های بسیجی و حزب الله و این ها باشه.


باورتون میشه اسرائیل دلسوز عاشورا شده؟

ارسال شده توسط مهدی آزاد در 88/10/7 7:41 عصر

اسرائیلی های صهیونیست یهودی که تا دیروز می خواستند سر به تن مسلمانان نباشه حالا دلسوز عاشورا شدند !!!

 

این را هم به عنوان اولین انقلابی در تاریخ جهان که به جای ارزش های والای انسانی و آرمان های بزرگ برای بشریت بر لمپنیسم و پرده دری استوار است و به جای دادن وعده های سعادت و خوبی به مردم از همان اول کار با وحشی گری به مردم حمله می کنند بپذیرید.


اغتشاشات امروز در عاشورای حسینی

ارسال شده توسط مهدی آزاد در 88/10/6 7:26 عصر

با تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت جانگداز حضرت اباعبدالله که نمادی از حق طلبی و گذشتن از جان و زندگی در راه حق و تسلیم نشدن به ظلم در بین ما شیعیان است و درس آزادگی نترسیدن از بندگان خدا و تسلیم در برابر حق به ما داد امروز ظاهرا اغتشاشاتی در این روز از سوی استعمارگران و بیگانگان رخ داده که ثابت می کند آن ها حتی حرمت  چنین روز و مراسمی که به طور سنتی سال ها بین ایرانیان و شیعیان تقدس خاصی داشته را هم نگه نمی دارند و این بار برای زدن آخرین ضربت به پیکر نیمه جان این ملت ستمدیده در اثر ضرباتی که قبلا زده اند کمترین نرمش و شوخی ندارند و به هیچ چیز کمتر ریشه کن کردن  کامل هویت دین و فرهنگ ما به دست نوکران و دست نشاندگانشان مثل خاتمی موسوی و رفسنجانی و تجزیه و تلاشی ایران و از بین بردن نگرش اسلامی و دین محور و جایگزینی آن با فرهنگ مادی و بی بند و باری خودشان قانع نخواهند شد و در این راه از تمام ظرفیت هایشان تا رسیدن به نتیجه نهایی استفاده می کنند. اگر به گذشته های نه چندان دور در کشور خودمان هم نگاه کنیم می بینیم هرگاه در این کشور دولت های مردمی و دموکراتیک سر کار آمده انگلستان با هر ترفندی و به ناجوانمردانه ترین شکل و بعضا با جلو انداختن کشورهای دیگر مثل آمریکا - که داستان قایم شدن این استعمار خبیث پشت کشورهای دیگر و انداختن کشورها به جان هم خود مثنوی 70 من است - آن دولت را ساقط کرده تا نهایتا دست نشاندگان خود را جایگزین کند. مسئولان کشورمان باید به خوبی بدانند که اگر رسانه های این کشور مثل BBC تعطیل و جاسوسانشان اخراج و سفارت خانه شان در خاک ایران تعطیل شود چگونه با توجه به رکود اقتصادی و فلاکتی که دچارش شده اند به گه خوردم و غلط کردم و دست و پا و عجز و التماس می افتند. هیچ کشوری تا کنون نتوانسته با باج دادن و خواهش و مسامحه کاری انگلستان را بیرون کند از خود آمریکا گرفته تا ترکیه هندوستان مصر پاکستان و سایر کشورهایی که استقلالشان را با مبارزه از این کشور به دست آورده اند و امروز انگلیس نمی تواند به راحتی با عده کشی خیابانی از آن ها باج بگیرد. به خاطر داریم سناریوی عده کشی خیابانی را در کشور خودمان از طریق ارازل و اوباش به رهبری شعبان بی مخ و فواحش به رهبری اشرف پهلوی برای سرنگون کردن دولت مصدق که نفت ایران را از دستشان خارج کرده بود اجرا کردند و حالا هم که ترکیبی از ازارل و اوباش آشوب طلب لمپن های عربده کش بی خانواده جوانان فرهنگ باخته و بچه پولدارها و آقازاده هایی که خوشی ناشی از شکم سیر و خوردن و خوابیدن زیر دلشان زده و آنچه لایق خودشان است به یک روحانی محترم و عالم ربانی مثل رهبر انقلاب و خانواده شان و رییس جمهوری که رای ملت را دارد و فحاشی به او من غیر مستقیم فحاشی به رای دهندگان به اوست نسبت می دهند و شاید عده ای مردم که دلایل دیگری دارند و ذاتا افراد بدی نیستند اما رسانه های استعمار به هر حال استفاده خودشان را از آن ها می کنند. این استعمار سال هاست در این کشور و نقاط دیگر نسل کشی و نسل سوزی کرده. اگر فکر کنیم کشورهایی که سفارتخانه در ایران ندارند نقش بیشتری در مسائل ایران می توانند ایفا کرده باشند خودمان را گول زده ایم.

از مسئولان باید پرسید آیا حالا که این استعمار بیرحم و تجاوز-محور کار را به اینجا رسانده و همه حرمت ها و مقدسات را می شکند و یکهویی بعد از این همه سال به فکر حقوق بشر و آزادی و دموکراسی در ایران افتاده ما هم نباید به فکر آزادیخواهان ایرلند شمالی بیفتیم که سال هاست به وحشیانه ترین شکل سرکوب شده اند و برای آزادی مبارزه می کنند. مگر دفاع از مظلومان شعار انقلاب ما نبوده و مگر ایرلند شمالی ها مظلوم نیستند؟

در چنین روزی بود که سیدالشهدا با وجود عده و توان کمتر در مقابل یزیدیان ایستاد تا علاوه بر لبیک گویی به میثاق الهی و راه خدا و حق و جاوندانه کردن ایستادگی در مقابل ظلم لا اقل قبل از به شهادت رسیدن عده ای از این ظالمین را به درک بفرستد.

  سلام بر حسین و جاوید مکتب و راه حسینی و الهی